Tek Kişilik Sigara Yasağı Eylemi

Sigaranın zararlarından bahsedecek kadar ermiş bir insan değilim.Bile bile bu zıkkımı içmeyi tercih ediyorum.Bu faaliyetimi gerçekleştirirken de kimseye zarar vermek istemem.İçmeyenlere rahatsızlık vermem elimden geldiğince, çocukların yanında içmem, tiryakilere bile saygı gösteririm.
Hemen hemen kapalı her yerde sigaranın yasaklanmasını bir içici olarak değil, insan olarak reddediyorum kendi kendime.Kendi kendime çünki benim bunu hazmedememem ne kimsenin umrunda ne de kimseye mantıklı geliyor.İçmeyenin haklarından herkes haberdar.Ancak içenlerin özgürlükleri bu derece kısıtlanmamalıydı.Benim bırakalım vatandaşlık haklarımı, sadece içmeyene gösterdiğim saygıdan ötürü hak etmiş olduğum bir saygı olmalı diye düşünüyorum.Abartıyor muyum? Çoğuna göre evet ama yasaklandıkça daha da savunasım geliyor bu zıkkımı.Zıkkım diyorum, çünki farkındayım ne tür bir illet olduğunun.Ben bunu seçiyorum.Seçmeyene, nefret edene anlayış gösteriyorum.Peki ya benim sahip olduğum sigara içme hakkı?

2 yorum :: Tek Kişilik Sigara Yasağı Eylemi

  1. ilginç olmuş :) :D farklı bir bakış açısı :D

    Adsız

    1:41 ÖÖ

  2. :) teşekkürler destek bekliyorum eylemime efendim:)