Fotoğrafçılığa Dalış

Bugün üç arkadaş fotoğrafçılığa meyilli olduğumuzu keşfettik.Bu meyilimiz yetenekli olduğumuz anlamına gelmedi tabii ki.Gayet başarısız ama bir o kadar eğlenceli fotoğraflarımız var artık bizim.
Deniz manzaralı, buğulu bakışlı, derin düşünceli tavırlar olur ya hani böyle, işte onlardan birine sahibim artık ben.Fotoğraftaki benim bu puslu halimi bozan tek şey kafamdaki kocaman taş.Bildiğimiz deniz kıyısına gidip de toplanmaya lüzum görülmeyen kocaman taşlardan işte.
O taş, bizim bu sanatsal adı altında betimlenen antik kuntik şeylere karşı tavrımızı anlatan bir dekor aslında.Çok derin anlamlar ihtiva etmekte.Fotoğrafın anlamı orda bize göre.Bilerek kullandık onu biz:P

14 yorum :: Fotoğrafçılığa Dalış

  1. İntecim 2008'de ben senin zıpır, kıtır, fıkır fıkır ama bir o kadar manidar yazılarını okumayı çok istiyorum. İyi şeyler yaşaman ve onları bizimle kendi matrak dilinde paylaşman dileğiyle...Hepimiz için iyi bir yıl diliyorım.

  2. İntecim 2008'de ben senin zıpır, kıtır, fıkır fıkır ama bir o kadar manidar yazılarını okumayı çok istiyorum. İyi şeyler yaşaman ve onları bizimle kendi matrak dilinde paylaşman dileğiyle...Hepimiz için iyi bir yıl diliyorım.

  3. Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
    Sevgiler

    Adsız

    3:22 ÖÖ

  4. Ezopcum iyi dileklerin ve güzel sözlerinle beni şımarttığın için çok teşekkür ederim canım:) Beklemediğimiz kadar güzel bir yıl geçiririz umarım.
    Edacım hoşgeldin ve nihayet geldin diyorum.Bu uzun tatilden sonra bomba gibi geldiğini farzediyorum canım:) Hepimiz harika bir yıl geçirip birbirimizle paylaşırız umarım.

  5. İntecim eminim o taş bir taştan öte duygularının imgeleniş halidir :P Erkek arkadaşım bir cam ve seramik sanatçısı ama sanat ruhum sıfır :)) Hele böyle çalışmaların karşısına geçipte abuk tablolara subuk yorumlar yaparlar ya bayılıyorum :)) Ellerinize sağlık canım ;)

  6. Eheheh..Sağol Şevvalcim:) Bak sen de sanattan anlıyorsun tatlım.Sonuçta anlamasan sanatkar adamla birlikte olmazdın:)

  7. Çok sevindim efendim fotoğrafçılığa merak sardığınız için. Bir fotoğraf tutkunu olarak çektiğiniz çalışmalarınızı bekliyoruz dört gözle.

    Adsız

    3:00 ÖÖ

  8. Sevgili hemşerim ben kim fotoğraf çekmek kim.Evet fotoğrafçılığı çok severim ama ancak merakım fotoğraflara hayran hayran bakmaktan öteye geçemedi malesef.Yanımdan fotoğraf makinamı ayırmam ama çok nadir çıkarıp birşeyleri ölümsüzleştirmişimdir:) Ne haddime efendim:)

  9. 1 OCAK'tan beri yeni yazı yazılmamış! Nedir arkadaşım senin son durumun? Neden yazı yazılmıyor? Mimlerimize yanıt verilmiyor? etc. etc.etc.

  10. Artemisim hiçbir bahanem yok vallahi.Mim konusunu da tamamen unutmuşum.Afedersin canım.Durumumda da inan hiçbir değişiklik yok aslında ama neden boşladığımı bilmiyorum blogu.

  11. :))) Mesaj fazlasıyla alındı..Etkisini göreceksin Artemisim:))

  12. Sevgili İntecim;
    Artık blogun önünde grev başlatacağım. Yazılarını bekliyoruz.

    Sevgiyle.

    Adsız

    10:54 ÖÖ

  13. Volkancım ne deseniz haklısınız inanın:) Teşekkür ederim bu kadar ilgilendiğiniz için:) Hemen hemen yazacağım size söz:)
    Sevgiler..