İtaat

Yorum yapmadan, sessiz sedasız videoyu ekleyip kaçıyorum.Buyrun...

10 yorum :: İtaat

  1. Çok güzel bir kısa film. Daha önce de görmüştüm. Sanırım Sinan Çetin yapımı...

  2. Benim de hoşuma gitti.Sinan Çetin'in evet.

  3. Hatırladığım kadarıyla tarihte başka ülkelerde de böyle ilginç yasaklar uygulanmaya çalışılmış. Ama, özellikle müzik üzerine kurgulanan bu yasaklar hiçbir zaman geçerliliğini koruyamamış.

  4. Cıtrıkom uygulanabilirliği hiçbir şekilde akla mantığa sığmayan yasaklar bunlar.Hani İsmail YK dinlemeyin deseler benim mantığıma uyuyor da..:)

  5. Bayılmak ne kelime öyle bir kahkaha attım ki komşular bahçeden seslendi ne oldu diye :))) Böyle birşey yok ya dört dörtlük olmuş.

    Bende batı sanatını yalayıp yutucam diye yıllardır çırpınıyor memleketimde olan gelişmeleri takip edemiyorum. Sayende çok keyifli bir zaman geçirdim.

    Sen beni bu kısa filmi yayınlayarak güldürdün Tanrım da seni güldürsün.

    Adsız

    8:47 ÖS

  6. :) Her zaman neşemiz bol olsun Volkan'cığım.
    Güleriz ağlanacak halimize.Kendiyle bu derece dalga geçen bir millet daha yoktur eminim.Malzeme de bol olunca güzel ülkemizde her günümüz böyle trajikomik hallerimize kahkahalar atmakla geçer tabii ki..

  7. süper valla ya... sazı keşke ilerletseymişim dedim :D valla böyle mors edilir... :)

    Adsız

    8:42 ÖS

  8. sinan çetin yine müthiş bir iş çıkarmış.Çok güzxel bir video...

    Adsız

    2:37 ÖÖ

  9. ucandepik hoşgeldin..Sinan Çetin'in bu kısa filmi güzel ama yine diyemeyeceğim:)
    Yeja bize bağlama çal:P

  10. bu videodan sonra bağlama bilmyiorum ben :D

    Adsız

    1:46 ÖÖ