Ayakta Alkışlıyorum

Birkaç ay önceki yazılarımdan birinde komşularımın tadilat merakının verdiği rahatsızlıktan bahsetmiştim.Yanyana iki daireyi birleştirme girişimleri diye tahmin ettiğim sesler yer yer sinir krizinin eşiğine getirmişti beni.Geçenlerde rastladığım birinci katta oturan komşumla yaptığım ayak üstü sohbetten bu duvar yıkma harekatlarının bitip bitmediğini sorduğumda aldığım yanıt memleketim insanının beynine hayran kalmakla dehşete düşmek arasında ikilemde bıraktı beni.Birinci katın satılık olduğunu biliyordum.Sanıyordum ki bu sohbet ettiğim aile yan dairelerini aldı ve evlerini hana dönüştürüyor.Meğer durum şöyleymiş:Yan apartmanın birinci katında oturan Karadenizli olduğundan şüphe ettiğim vatandaşlar almışlar bizim birinci kattaki daireyi.Apartmanlarımız birbirine yapışık olduğundan kendi daireleriyle bizim apartmandaki daireyi birleştiriyorlarmış aslında.Kulaklarıma inanamadım.İki farklı apartman dairesinin birleştirilme fikri nasıl bir beyinden çıkmıştı?
Memleketim insanı kendini aşmakta, rekorlarını egale etmekte sınır tanımıyor.Ben de hayretler içerisinde izliyorum.Böyle insanların bol olduğu güzel ülkemde yaşamayıp nerede yaşarım ki? Malzememiz sınırsız..

11 yorum :: Ayakta Alkışlıyorum

  1. Akşam akşam iyi güldüm valla. Bana geçenlerde okuduğum bir haberi hatırlattı bu olay. Karadenizli bir amcamız yan apartmanda oturan kızının evine rahatça gidip gelebilmek için apartmanların 5. katında köprü yaptırmış kendi evinden kızının dairesine. Böyle olaylar ancak bizim milletimizin aklına gelir valla.

    Adsız

    12:58 ÖÖ

  2. Ahahhaah..Huzur yok evlenen kıza:) Muhteşem insanlarımız var bizim ya:)

  3. Pes diyorum. Hayretler içindeyim.
    Eee, Karadeniz milletinin boşa çıkmamış adı.
    Yalnız kıllandım ben bu durumdan. Yöneticiniz bir baktırsa iyi olur duruma. Daire giriş katında olduğundan kırılan duvarların taşıyıcı olup olmadığı kontrol edilmeli. Bir de İmar yönetmeliğine aykırı bir işlem yapıyor arkadaşlar...

  4. :))) Hey Allahım yaa,hayranım ben bu yaratıcı (!) zihniyetimize

  5. Elin adamı Petronas dikerde bizim lazımız dikemezmi.... :)

  6. Bu Karadenizli olma durumundan ben şüphelendim sadece:) Ortada böyle bir gerçek var mı bilmiyorum, sadece tahmin:)
    Oip yönetici zaten bu çifte katlanmış dairenin yanında ikamet ediyor.Böyle kaçak olaylara da izin verecek meydanı boş bırakacak bir adam değil.Durum kontrol edilmiştir muhtemelen ama yine de bir araştırmak lazım haklısın.

  7. mutemadiyen ağzım açık kaldım ee bunuda yapsa yapsa kaz uçarda laz uçamazmı diyen karadenizli vatandaşlarımız yapar anca :D

    Adsız

    1:56 ÖÖ

  8. Diacım çok garip bir binada oturuyorum.Hani bana ilginç gelen yönleri vardı komşularımın ama bu hareketleriyle ismimizi tarihe altın mıdır broz mudur bilmem ama kesinlikle kalın puntolu harflerle yazmış olduk:P

  9. bu yaratıcılıklı halen daha gelişmeye çalışma aşamasındayız ya... :D seviyorum biz Türkleri :)

    Adsız

    8:47 ÖS

  10. yapılan işlem imar açısından yasal değil ve oldukça sakıncalı. umarım deprem bölgesinde değilsinizdir..

  11. Yejades bu yaratıcılıkla ancak gelişmeye çalışırız biz:)
    Çekirim hukuki yönünü bilemeyeceğim ama uydurmuşlardır bir kılıfına.Buralarda para konuşuyor...