Çok Kişilikli Röportaj

Asla şu müzik tarzını dinlemem demeyeceksin.Dinletiyorlar efendim.Kim mi? Bedük gibi her yaptığı işte kalitenin peşinde koşan adamlar.Önceki albümünü de beğenmiştim.Yıllar geçmesine rağmen ara ara dinler tadını çıkarırdım müziğinin.Şimdiki tarzı eskiye göre epey farklı olmasına ve ben bu tarza kendimi hiç yakın hissetmememe rağmen son albümü "Even Better"ı da çok beğendim.
Uzun süre blogda boşluk bıraktığım zamanlarda kendisi ve menejeriyle irtibata geçip Dergi.biz adına bir röportaj talebinde bulundum.İkisi de beklediğim tepkiyi verip beni kırmadı.Ve bakın ortaya nasıl keyifli bir röportaj çıktı.

7 yorum :: Çok Kişilikli Röportaj

  1. Müzik bu asla demiyeceksin çünkü bir gün hiç beğenmediği bir parçayı daha sonra beğenebiliyor insan

    Adsız

    12:26 ÖS

  2. Haklısın..Müzikte keskin sınırlar belirlemeyeceksin..

  3. Ben pek yazamıyorum ama yazılanları takip etmeye çalışıyorum..

    Bu arada Bedük'ün albümünü ben de sevdim. Hatta ismini hatırlamadığım, albümün son şarkısı olana takmıştım bir ara. "Her geceeğ başka ağğlemdeee" diye olanı.

    Müzik en hakiki arkadaştır.

    Adsız

    1:13 ÖS

  4. "Herkes burda herkes güzel" sözleri takıldı benim de dilime:) mak100 arada ses ver..Yazılarınla olmasa da yorumlarınla idare ederiz biz..

  5. Yaşadığım şehirde "Unlu mamüller" değil de "unlu mamuller" tabelası bulunan işyerlerinin sahiplerine ya da tabelayı yazanlara duyumsadığım teşekkür hissi gibi, "röpörtaj" yerine "röportaj" yazanlara da öyle şeyler duyumsuyorum. Teşekkürler :)

  6. Ben teşekkür ederim:) Şükraann şükran..Mutlaka kelime hatası yapıyorumdur ama dikkatliyimdir bu konuda genel olarak:)

  7. güzel bir paylaşım olmuş
    değindiğiniz konular oldukça ilgi çekici, yeni yazılarınızı bekliyoruz..