Geç Kalan Nefffis Bir Çalım

Bir mim hiç bu kadar geç cevaplanmamıştı.Ya hiç cevaplanmamıştı ya da anında yanıt verilmişti ama tekrar ediyorum hiç bu kadar geç kalınmamıştı.Artemisimisimize sırnaşarak, şımararak, özür dileyerek bizi affettiğini varsayıyoruz:)
Hemen geçmişe dönüp mimizimi hatırlayalım.Şuradan.
Başlık: Röportaj mimi.Röportaj kelimesini duyunca aklıma birşey geldi ama onu sürpriz olsun diye bir sonraki yazıma saklayacağım.
Hemen sorularıma dalıyorum ve bakın derinlerden size kum çıkarttım.
İlk sorumuz:Blog yazmaya ne zaman başladım?
Cevap için kopya çektim.Eylül 2006 da başlamışım.Hayatımdaki bir geçiş dönemini aslında yansıtma yeriymiş burası başlarda.Şimdi geriye dönüp baktığımda bunu daha rahat görebiliyorum.

İkinci soru:Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Belirli bir çizgide olmaması için çaba gösterdiğim kesin:)

Üç:Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Hiçbir şeyden feragat etmiyorum.Keyif veren bir olay için feragat kelimesini kullanmam mümkün değil.

Dört:Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Bana uğrayanlar neyi bekleyip neyi beklemeyeceklerini anlamıştır artık benden:) Artan bir bekleyiş benim için söz konusu değil sanırım:) O yüzden blog yazmak benim için hala keyifli.Bu soruya cevap vermek haddim değil:)

Son olarak:Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim ?
10/10/2010 gibi bir bitireyim diyorum.Özel olsun hani.Yok canım düşünmedim böyle bir durumu henüz.

Bu mim için bir zincir kalmış mıdır bilmiyorum ama ben de blog yazarlığına dönen çekirgeyi diğer halka olarak seçiyorum.Söz sende çekirim..

3 yorum :: Geç Kalan Nefffis Bir Çalım

  1. Ellerine sağlık! "Geç olsun da güzel olsun" gibi bir deyim kazandırdın lisanımıza. Sağol! :o)

  2. Sen sağol Artemis'im.Bu yeni deyimi bende yarattığın için teşekkür ederim:)

  3. Buyurunuz hanımefendi:

    En Sevilen Şarkılarıyla Tanju Okan