Sonunda Bitti

1,5 aylık telaştan sonra normale dönüyorum.Bugün teftiş bitti, üzerine türk kahveleri keyifle hak ederek içildi.
Beklediğim ya da beklemediğim insanlardan gelen her türlü sabote etme girişimi onlar için üzülerek söylüyorum ki başarısız oldu.Titiz çalışmam gözden kaçmadı, bana ve duyması gereken herkese iletildi.
Tek olumsuz şey yılbaşı için planladığım seyahati iptal etmem oldu.İyi ki iptal etmişim.Çünki yola çıkacağım gün benim teftişim başladı.Daha ilk sigaramı içemeden başlayan sorgu sual tabii ki sabırsız İnte'yi bıktırdı.Kendimi tutamayarak bana daha ne kadar soru soracaklarını sordum ve beklemediğim şekilde bu tutumum onlara samimi geldi:) İşleri süresince sanırım en çok ben güldürdüm, enerji verdim adamlara. Bütün gün geçen koşturmayı gün sonunda bitmiş sanmama rağmen hergün bir şekilde tüm birimlerle bağlantılı olmamdan kaynaklı olarak odaya çağırıldım.O, şu, bu her türlü dökümü ilettim.Alıştım ama bu maximum koşuşturmalara.
Şu an tek isteğim bir süreliğine bir yerlere kaçmak.Oturmak.Yatmak.Öyle durmak.

10 yorum :: Sonunda Bitti

  1. insanın müfettiş olup inceleyisi geliyo be. yafrum benim!

    şaka kız şaka. wrzl ile dine prag'a gelmeye çalışıyo. atla sen de gel kız.

  2. manyak adam..benim planım da onların tarafa gitmekti aslında:)

  3. Geçmiş olsun canımcım! Keyfine bak... ;o)

  4. türk kahvesinin en tatlı olduu an işte.

  5. nihayet:) geçmiş olsun!
    nasıl bir didik didik teftişmiş bu yahu.. ergen,ekon soruştu,ması gibi bitmek bilmedi :I

  6. Artemisim teşekkür ederim..Keyfime keyif katıldı bugün..21 milyarlık kar yaptırdım bugün hastaneye:)) Pahalı bir ilacı kaptım başka hastaneden:))

    Eğreltiotu o içtiğim kahve şansıma köpüksüzdü ama inan en muhteşem andı:)

    Oip cim teşekkür ederim.Bugün son raporumuzu da aldık.Resmi olarak da bitti.Vedalaştık.Bir daha teftişe değil sohbete, çaya-kahveye gelmelerini söyledim.Darısı ernenin başına :P

  7. Sevindim bitmesine...

    Hediye olaraktan

    http://video.google.com/videoplay?docid=8405514042670553692

    şu parçayı sözlerini sindirip sindirip dinleyiniz efem.

    Gününün hep ışıldaması dileğiyle...

    Adsız

    5:47 ÖS

  8. Teşekkür ederim cıtrıkom..Hediyeni çok seviyorum zaten, senden gelince ayrı bir mutlu oldum..Bir de şu an sana ulaşabilirsem daha mutlu olucam:)

  9. bu bloguu hatılıyorum bir yerlerden... :D :D ... tık tık tık... :D

    Adsız

    11:28 ÖS

  10. yejacım bir süredir izindeydim de yeni geldim..benim blogun pili bitti artık ya:))