Doğru Seçim Adresi

Milletimize özgü eski adetlerden biri de bir kızın hamamda görülüp beğenilmesidir ya.Bunun günümüze uyarlanmış hali olayın kuaförde gerçekleşmesi olmalıdır aslında.Bir bayanı sabah kalktığındaki görünüşüyle falan algılayamazsınız.Kuaförde aldığı şekilleri görmek ya tiksindirir ya da aşık eder.Hem görüntüsünü hem de huyunu bir bayan en açık kuaförde belli eder.
Boyası yapılıyorken kim olursa olsun her bayan komik, tuhaf, yaratık gibi olur.Kesim esnasında da bir o kadar..
İşlemleri bittikten sonraki tepkileri asla ölçülemez.Beğenirlerse bir problem yoktur zaten ama bir teli beğenmesinler ne derece çirkefleşebileceklerini bir erkek tahmin edemez(kuaför değilse).Her saç telini görene kadar kuaförü arkalarında aynayla dakikalarca bekletebilir, bağırıp çağırabilir, işlemi yeniletmek isteyebilir, hatta ağlayabilirler bile.
Erkekler sürekli berberlerini sizde berbere değil sirke gittiği hayali uyandıracak şekilde anlatır dururlar ama asıl olay bayan kuaförlerinde.
İnte'nin erkeklere önerisi; kız arkadaşlarınızı tanımak istiyorsanız kuaförüne birgün sabredip beraber gidip nası bir tiple birlikte olduğunu anlayın.
Sen farklı mısın da atıp tutuyorsun diyeceksiniz ama ben kuaföre girdiğim anda hiç duymadığım liglerden maçlar gösterip iddaa kuponu doldurtan kırık bir kuaförüm var.Aynasının önünde iddaa kuponları, mini diz üstü ve kahve olan kız benim işte.
Fööönn sesleri ovalara yayılıırr..

4 yorum :: Doğru Seçim Adresi

  1. Ayrıca, bir kadınla alışverişe gidip ne kadar kendini kaybediyor ne kadar usturuplu testi de yapılabilir.
    Örneğin, bir Accessories mağazasının önünden geçerken, çişi gelmiş fino gibi sizi o yöne çekiştiriyorsa bilinki bu işte bir sakatlık vardır.
    Mango da yapabilecekleri için bir referanstır aslında bu.
    Tabi, hanfendinin ayakkabı-çanta ve bilimum giyim eşyası satınalma krizlerine denk gelmemek en sağlıklısı denebilir...
    Not: Lafım meclisten dışarı....:)

    Adsız

    11:59 ÖÖ

  2. Neyse ki lafın meclisten dışarıymış cıtrıkom..Alış verişten bahsetmeye başlayınca üzerime alınacaktım tam da :))

  3. Çok üzülüyorum ben o kuaför kısmısına yaa,kadın milletiyle uğraşmak ne zor ne zahmetli iştir. Gerçi benim için iş işten geçmiş ama herzaman ben sana güveniyorum,kapris yapan hatunu sevmem,ne yakışır diyorsan onu yap model bir bayanım ve mutluyum böyle. O ortamda kesilen saçını yerden almaya çalışıp krize gireni bile gördüm çünkü :)))

  4. Aman yarabbim senin gördüklerin kadarını görsem gülmekten kendimi alamaz dayak yerdim muhtemelen:)