İdeal Kız Kısmısı

-Nerde okuyosun kızım?
-İngilizce öğretmenliği.
-Aman iyi iyi evladım.Bayan için en ideali öğretmenlik.Aferin kızım.

-Ne olacaksın sen yavrum?
-Eczacı olacağım.
-Aman çok iyi çok iyi yavrum.Bayan için en iyisi bir öğretmenlik bir de eczacılık.

Sebep:Kıçını kırıp evinde oturması en muhtemel meslektir bunlar halk gözünde.Hem para getirir hem ev işlerine, çoluğuna çocuğuna zamanı kalır.İnek ya bu.Etinden, sütünden, gücünden faydalanmak lazım.
Genç yaşta sadece evinde otursan.Ne iş yaparsın sorusuna cevabın ev kızı, ev hanımı, evde otururum olduğunda; "Hııı!" der dudak büzerler.Neden? Herşeyin hakkından geliyorsun ama para getirmiyorsun.Yani -1 sin baştan.Böreğin iyiyse +1.Puan sistemi farklı biraz.Merak eden olursa derecelendirmeyi uydururum bir ara.
Allah müstehakını versin bu mantığın.Di mi blog?

8 yorum :: İdeal Kız Kısmısı

  1. Örneklerdeki gibi düşünenleri, bir duvarın önüne dizip makineliyle taramak istiyorum. Yalnız halkın %90'ı böyle düşünüyor olduğundan tara tara bitmez. Yorulurum diye kalkışmıyorum. Yarın öbürgün elime bir güç geçerse, erkimi bu yönde kullanacağım!

  2. O kadar çok duydum ki bu ideal meslek senin için lafını hakikaten tepki veremiyorum.He diyip geçiyorum ama gerekeni sen yap Artemisim..

  3. ya itiraf ediyorum..
    benim eczacı bir arkadaşım var yazlıkta, sezon boyu müthiş kebap yapıyor. benim de ağzımın suyu akıyor onu gördükçe. ağır tahrik var yani :))

  4. Kimi şanslı kesim vardır bir yerlerde oip..Ama ben o kebabın tadına bakamadım daha mesleğe atıldığımdan beri malesef:)

  5. umarım 2009'da başlarsın tadına bakmaya:) mutlu yıllar dilerim!!!

  6. 2008'i müfettişle kapadım, 2009'u yine onlarla açtım:) Birlikte yeniyıla girdik.Hala da birlikteyiz.Yani hala tadına bakamadım canım:)

  7. İdeal kız kısmıyım.Öğretmenim 12.30 da bitiyor dersim. Çocukta yaparım,kariyer de. Dahası doğurduğumuda alır giderim işime :))) Kaç aldım hocam? :P

  8. Halk gözünde aldığın puanlar göz dolduruyor Şevvalim..Anneler seni gözlerine çoktan kestirmişlerdir eminim:) Gerçi bildiğim kadarıyla umutlanmamaları gerek ya..
    Bizim gözümüzde de puanların dört dörtlük ama aynı kriterlerden dolayı değil o ayrı:)