Diriliş

Blogu dürttüm..
Kızdım yahu..Duruyor öyle mal gibi."Sen beni terkedemezsin, ben olmazsam sen olmazdın, seni doğuracağıma taş doğursaydım." dedim.Baktım büzdü dudaklarını.İnsan kıyamıyor yine de biliyor musunuz, bastım bağrıma:"Yavruuummm ben seni üzmek istemedim, silkin kendine gel istedim, seni harekete geçirmek için söyledim o sözleri" dedim."Aaa du bakıym ateşin mi var senin?" dedim."Yok, maviden sıkıldım, kendimi sıkarsam rengim değişir diye düşünüyorum" dedi."Salak sen blogsun, seni ben konuşturuyorum." dedim.Kaldı öyle.
Sonra yine vicdan yaptım."Ben seni S(üper) T(ukinya)'nın hışmından korumak istiyorum aslında." dedim."O seni böyle görürse, süpersonik cimcik parmaklarını devreye sokar ve yok eder." dedim.
ST görmeden harekete geçmemiz gerekiyordu.Hemen blogger tema takımını çağırdım ve dikkat çekmeyecek, kendi halinde ve aklı başında bir şekil şemal belirleyip Sakinimsi'yi kuşandırdık.Bir ST saldırısını daha bloke etmenin verdiği sevinçle önümüzdeki maceraların heyecanını saklamaya çalışarak şu şarkıyı mırıldandık:
Haydi zıpla haydi zıpla
Haydiiiiiiiiii
Tam zamanı tam zamanı
Şimdiiiii...

14 yorum :: Diriliş

  1. Hoşgeldin tekrar aramıza...

  2. A ha! Süpersin yine inteciğim, bloğu silkeleyip kendine getirmişsin.

    Yeni yazılarda [nerede izlediğin animelere dair yorumlar?!] buluşmak üzere, seni de bloğunu da öpüyor, Süper Tukinya'ya aba altından sopa gösteriyorum! Cısssss nennaaaaaaa!

  3. Hoşbulduk Recep..Ne yalan söyleyeyim özlemişim..Sohbete çeviresim var yine yorumları:)
    Artemisim çalkaladım çalkaladımmmm:) Animeleri yazma olayını becerebilicekmişim gibi gelmiyor açıkçası. O kutsal görevi sen hakkını vere vere yapıyorsun canım.İzlediğim filmi anlatınca rezil edenlerdenim ben:) Bulok da ben de seni çok çok öpüyoruz.O da yanımda şimdi, çekiştiriyor ben de konuşacağım diye:P
    Bu arada yeni temayı nasıl bulduğunuzu belirtmemişsiniz???

  4. Yeni tema, sade, zarif ve kullanışlı olmuş. Güle güle giyinsin blog!

    Blogroll'ü oluştururken benim linkleri, yeni adreslerini yazmayı unutma!

    http://goddess-artemis.com/

    http://gaddesu-arutemisu.com/

  5. Tam o iş üzerindeydim:)

  6. Nihayet diyorum yani. Böyle yapma arada bir ses ver. Özletme kendini. Teman da hayırlı olsun. Gayet sade ve güzel olmuş. :)

    Adsız

    12:06 ÖÖ

  7. Yorumu yanlislikla bir onceki postuna yaptim be ya :)

  8. harika olmuş bu yeni kıyafet. bambaşka bir blog yapmış seni. :):)

    bunun 3 beden büyüğü var mı? ben de alacağım kendime :D

  9. Meralcim arada insan kopuyor.Sizlere de çok uğrayamadım.Bir daha arayı bu kadar açmam umarım:)Temayı beğenmene de sevindim.Senin zevkine güvenirim:)

    Nakharım günlük hayatıma şahit olsan çok eğlenirsin o zaman sen:) Marullarla olan sohbetimi özellikle tavsiye ederim:) Biz çok eğleniyoruz onlar yıkanırken:) Eski pekinte tadında olur umarım yeni yazılarım:)Blog da selam eder ellerinden öpermiş:)

    Çekirim beğenmene sevindim:) Senin yeni görünüşün kadar harika olmasa da bizim blog da yaptı işte kendine bir şekil:)

  10. !

  11. merabağğ bende yeni geldim eski halini bilmiyorum ama iyi olmuş bu halin üstüne göre özel dikim gibi sanki :P :)))

    Adsız

    1:13 ÖÖ

  12. Hoşgeldin uçandepik:))Meslektaşmışız o yüzden iki kere hoşgeldin:) Terziyle uğraşmadık inan..Gittik hazır aldık:)

  13. Merhaba,
    yeni tema "sakin", sade, kullanışlı olmuş.. bu dönüş "muhteşem" olmuş :))

  14. Oip özlediklerimden birisin inan:) Tema blogun adına yakışır olmuş desene:)