Bir Teşekkür

Hediye almaktan; hem de sıradan bi günde (ki böylesi çok daha hatrı sayılır bir durumdur) hediye almaktan mutlu olmayacak insan yoktur.Hele ki bu hediye yaklaşık 800 km uzaktan, tanışıklık olmadığı halde sizi anlayıp zevkinizi, tarzınızı tahmin eden birinden geliyorsa bu incelik karşısında ne yapacağınızı şaşırırsınız.
Hava değişimiyle birlikte evde film seanslarımı arttırmışken sanki durumdan haberdarmış gibi yetişti Artemis'in seçimleri:) Yakın zamanda bahsettiği sevildiğini bilmek duygusunu hissettirdi ta nerelerden.























Kiki's Delivery Service ilk seçimim oldu.İnanılmaz keyifliydi.Jiji'yi yeni favori karakterim ilan ettim:) Sırada Princess Mononoke var.
Dahası var:) The Mummy ve The Mummy Returns.Artemis farkında değil ama özellikle bu seçimlerine babam da en az benim kadar bayılacak:)

6 yorum :: Bir Teşekkür

  1. Yahu siz neler yapıyorsunuz? Gayyor bir yandan, kız kardeşi cimcime bir yandan, sen bir yandan... Utandırıyorsunuz kardeşim! :o)

    Bu arada, post girmene neden olmuş hediyeler. Çok hoşuma gitti! :-P

    Devamını da bekliyorum canım, bir de senin kaleminden/klavyenden dinleyelim Majo no Takkyuubin'i ve Mononoke-Hime'yi.


    N.B. Yahu nedir bu babaların Mumya sevdası? Benim peder de bayıla bayıla izlemişti.

  2. Biz sadece teşekkür ediyoruz asıl sen yapıyorsun bişiler:))
    Post girdim girmem mi hiç? Hepsi o sondaki ifade sebebiyle:) Yana yatık olmadığından ciddiye aldım:)
    Bu arada izin kullanıyorum nihayet.O bakımdan hemen yeni bir post giremeyeceğim şimdiden söyleyeyim de rahatlayayım:P
    Re:N.B.Benim babam fantazi ve bilim kurgu hastasıdır Artemisim:) Benim bu sevdamın kaynağı da bu genler işte:)

  3. İnsan hiç tanımıyorda olsa onun ne kadar incelikli bir insan olduğunu gayet iyi biliyor ki ben tanıma şerefine erişmiştim bir dönem :)

    Sanki bana gelmiş ve keyifle izlemişim kadar mutlu oldum canımcım :)

    Sarılıyorum kocaman,tadını çıkar bu güzel hediyenin ;)

  4. temanda sanki bir bozukluk var sidebar sayfanın altında çıkıyor .. firefox 3 ve 1280 çözünürlükte .. bilgin olsun ..

    Adsız

    9:37 ÖS

  5. Evet farkındayım.İlgilenemedim bir türlü ama temayı değiştiriceğim için de çok önemsememiştim..Teşekkürler..

  6. Insanin nesnelere oznellik yuklemesi gibi bir eglence daha tanimam ustune, demek blogunla sohbet ediyorsun himmm 1 aydir da bakmamissin yuzune zahir :)

    Nerde o eski pekinte özlüyorum valla, daha cok muhabbet etmeni temenni ediyorum blogunla. :)

    intecan ve Insanimsi blog macera part 1 :)