Hayalimdeki Mim

Hala yazmak aklımdan geçmiyordu ki bir mimle Artemis hanımcığım öyle bir çırptılar ki beni yazmak farz oldu.Silkinmek kelimesini kullanmıyorum çırpıldım halı gibi.
Blogun bilmem kaçıncı dirilişini sağlayan mim konumuz:Hangi Hayallerinizden Vazgeçtiniz?
Cevabım oldukça basit olacak aslında:Hiçbir hayalimden vazgeçmedim:) Zira hayatımın hedefidir onlara ulaşmak.Ama olmayacak duaya amin diyen bir insan olmadığımdan çok da zor değildir ve olmamıştır hayallerimi yaşamak.Anımdan memnunsam hayallerimi gerçekleştirmiş kabul ederim kendimi.Hayallerim hedefimdir.Şimdiye kadar da aşılan pürüzlerle beraber hedefime/hayalime ulaşamadığım olmadı.Önemli olan sıraya koyabilmek..
Sıradaki hayallerim:
-Başka bir şehirde aynı işi yapmak
-Bateriye dönmek
-Dağcılığa dönmek
Neden ve nasıl vazgeçeyim ki?

10 yorum :: Hayalimdeki Mim

  1. Hah, şöyle... Titre ve kendine gel! :-P

  2. :)) Olmuş mu? Uzun bir aradan sonra yazınca beğenmiyor insan ne yazsa ama hiçbir zaman düzeltmedim ya da silmedim yazdıklarımı.Tek seferde bu çıktı :)

  3. Blogun tipi kaymış bakmayalı.Ff da şemalsiz görünüyor.

  4. burdan da anlıyoruz ki aslında insan hiçbir hayalinden vazgeçmiyor, sadece birazcık ara veriyor... :)

    kendime sakladığım nedenlerden ötürü, kendimi şimdi çok daha mutlu hissediyorum... :)

    en azından bazı şeyler gerçekleşmeyecek vazgeçeyim demeyeceğim :)

    unutmam lazım nasıl olsa o hayalim beni bir süre sonra bulur... :)

  5. Seviniyorum böyle yorumlar bulunca yazdıklarımın altında..Mantıklı yaklaşıp, olacak ve olmayacak olanı birbirinden ayırt etmeliyiz Nahkarım..Hayal kırıklığı dediğimiz şey de bu ayırt etme eksikliğinden doğar bence..Ekstrem kabul edilecek olumsuzluklar da normal iniş dönemimizdendir hayatın..Yıldırmaya yetmez ama:)

  6. O kadar çok hayalimden vazgeçtimki ve o kadar çok hayal kurdumki...Kurmak güzel ama yaşayamamak ne kötü yauww :)

  7. Cool hoşgeldin..Yaşayamadığın yaşayamacağın anlamına gelmiyor..Devam kurmaya, çabalamaya..

  8. Den,yeyim bakalım olcakmı...Pek ümitli değilim ama :)Hoş bulduk bu arada...

  9. Hayallerin uğruna attığın her adım mtulu bir ömüre gider,hayallerinden vazgeçme veee kendini bir daha bu kadar özletmeee :)

    Kocaman öpüyorum seni,mutlu bayramlar! ;)

  10. Canım sana da mutlu bayramlar:) Öpücükler:)