Sen! Sen !Sen Susuyorsunuz

Organizasyon kadını kimliğime bürünüp kimlerin müzik yapması kimlerin yapmaması gerektiğini değerlendirdim.Uzaklara gitmeden şimdilik sadece kendi ülke sınırlarımızdakilerden oluşan iki liste hazırladım.İnte'nin ilk ve son 10 u.Gerzekçe bir heyecan için de 10 dan geriye doğru sayıyorum.Neyim eksik Mtv'den.

Lütfen ses bile çıkarma ricasında bulunduklarım:

10.Murat Boz
9.Soner Arıca (evet sustu ama az işkence çektirmedi)
8.Küçük (hala) Emrah
7.Fatih Ürek
6.Gülben Ergen
5.Serdar Ortaç (Burada bir ünsüz Türk düşünürünün sözlerine yer vermek isterim:Serdar Ortaç gibi oğlum olsun, seversem adiyim!)
4.Kıraç
3.Hepsi
2.İsmail-yk
1.Zara
Zara'ya ödülünü benim adıma Fatsa Belediye Başkanı takdim etti.Çok sevindi ama Zara.Bakın nasıl sırıtıyor.


3 dilek hakkımı hiç susmamaları/bitmemeleri uğruna kullandıklarım:

10.Yasemin Mori
9.Hakan Kurşun
8.Ruj
7.Mavi Sakal
6.Kesmeşeker
5.657
4.Cem Adrian
3.Replikas yok yok dur bir saniye Rober Hatemo diyorum
2.Pilli Bebek
1.Nekropsi

Bu yazı ancak Nekropsi'yle noktalanır:

10 yorum :: Sen! Sen !Sen Susuyorsunuz

  1. Aaaaaaaa! Ama olmaz ki! Susması ve değil şarkı söylemek, hiç konuşmaması gerekenler listesinde Hülya Avşar eksik! :-P

  2. Azsolist Petek Dinçöz'ü de unutmuşsun ve sabahların kabusu Seda Sayan'ı da! ;o)

  3. Biliyordum eksiklerim olacağını vallahi.Hülya Avşar ve Seda Sayan'a azıcık daha süre tanıyorum hadi peygamber sabrına sahip olduğum için.Kendi kendilerine susmalarını bekleyeceğim:P Petek Dinçöz'ü atlayabileceğimi nasıl düşünürsün Artemisim.Onun için ayrı planlarım var benim.Bir ara paylaşırım seninle.Her biri ona uygulanması gereken işkence metodları listesi hazırlıyorum o yaratığa.

  4. Ohooooo bu liste uzar gider...
    Demet Akalın - VJ Volkan (sanırım adı buydu şu kralda emekli olması beklenen hetero bi tip varya, çekik gözlü) albüm yapmış birileri ona da...
    Sonracıma, Sibel Can Gülben Ergen var.
    Hülya Avşar fikrine kesinlikle katılıyorum. Hatta başka bi ülkeye gidip oranın vatandaşlarını rahatsız etmesi talebindeyim.
    Şarkı söylemesede Mehmet Ali Erbil'e gıcıklığımı her paltformda dile getiriyiorum. O adam bu ülkede bu kadar para kazanamamalı.
    Aaaaaa Kuşum Aydın var yapıcağn, olcen gibi fiil çekimlerini öğretmişti bize.
    Sonra bide bi baba-oğul var, isimlerini bile hatırlamıyorum. Baba arabeskçi oğlu bunun parasını yiyo. Bi dönem baba oğlanı evlatlıktan sildiydi. Kameralar karşısında ağlayıp duruyodu, bildin mi?

    CITRIL

    Adsız

    7:59 ÖS

  5. Cıtrıkom listenin sonu yok hakikaten.Ucu açık olsun.Yorumlarla eklemeler mutlaka olacak zaten:) O dediğin baba oğul Hakkı Bulut ve oğluydu.Ama Hakkı Bulut'a ayrı bir sempatim var.Şarkılarından bir tanesini sabahın köründe çorbacıda dinlemiş ve orda kendisine hayran olmuştum.Şarkı içindeki şiirlerinin eşi benzeri yoktur.O yüzden o da hiç susmasın bence :)

  6. bir daha çıt çıkarmaması gereken isimler konusunda çoğumuz hemfikiriz demek.. fekat burayı biraz pozitif de yüklemek gerekiyor bence :))
    mesela 657'yi bir de senden duymak çok mutlu etti beni, hem de bu şekilde duymak.. bu ender karşılaşılabilir ortak noktamızın şerefine listendeki sürekli adını duyduğum ama tembellikten dinlemediğim müzisyenlerle de tanışmaya karar verdim.. teşekkürler inte; gerçekten de pek inte bir kardeşimizmişsin :))

    p.s. sırf adını söylemek hoşuma gittiği için kahtalı mıçı'nın da kulaklarını çınlatmak isterim..

  7. Democum kim kalmış 657'nin kıymetini bilenlerden diye bir ah çektim.Biz koruma altına alınsak iyi mi olur ne? :)
    Susmayın dediklerimi bana güvenip dinlerim bunu ben diye düşündüğün için de pek bir sevindim ne yalan söyleyeyim.Müzik zevkimin ortak olduğu insanı buldum mu deymeyin keyfime :)
    Öpüzükler..(yanlış yazdım ama bu kelime de güzelmiş)
    Kahtalı mıçı
    Kahtalı mıçı
    Kahtalı mıçı..

  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  9. Aaa Murat Boz,Sedar Ortaç(ki kendisine çok saygı duyarım(müziğini sevdiğimden değil bu işi severek yaptığı için),Kıraç,Hepsi(tamam hepsi bu listeye uygun olabilir:)
    Bunlar bu listeye yakışmamış bence...Ama gerçekten sonuna kadar haklı olduğun isimlerde var...:)