Kozmik Yaşam

Şimdi herşeyi daha iyi anlıyorum.Aydınlandım a dostlar.Neyin sayesinde olduğunu duyunca şaşıracaksınız:Ana Haber Bülten'i sayesinde aydınlandım bu akşam.
Siyasetten bahseden bir blogger olmadığım halde bugün biraz tiye alacağım.Dün yemek esnasında gülmekten boğulmama sebep olan cümleleri sarfeden hemşerimin şimdiye kadar sarfettiği traji komik cümlelerinin nedenini bugün yine aynı saatlerde öğrendim ve bir ışık hüzmesiyle parladım.Koltuktan havalandığımı hissettim.
Bugüne kadar nice filmlere konu olan kozmik ışınlara maruziyetimiz sonunda gerçekleşmiş.Meğer atmasyon kelimelerden ibaret değilmiş bu senaryolar.Ciddi ciddi başımıza gelecekmiş günün birinde.Ha bu sevindirici bir olay değil belki ama aydınlanışımın sebebi olduğundandır bu sevinç ve heyecanım.
Şimdiye kadar beni hayrete düşünen siyaset adamı hemşerimin aslında bir suçu yokmuş.Her tutumunun sebebini ben bu kozmik ışınlara bağladım.Adam kozmik ışınlara maruz kalıyormuş.Kim bilir ne zamandır? Sanırım siyasetten elini eteğini çekmekten vazgeçtiğinden beri..
Sebebini bilmeden gülüyordum ben de..

5 yorum :: Kozmik Yaşam

  1. Haber okumadığım, haber dinlemediğim için kimden bahsettiğini anlayamadım. Kozmik ışınları, ışımaları bilemeyeceğim ama 2011'de foton kuşağı'na gireceğimizi biliyorum.

  2. Artemisim hemşerim olan parti liderinden bahsediyorum..Şu başörtülülerin aydınlık karanlık katsayısı hakkındaki açıklamalarıydı bana komik gelen..Her açıdan baktım bir mantık bulamadım..Bulanlar bana anlatsın..

  3. yoksa sen şu show tv haberi mi izledin Türk televizyonlarında ilk defa görüntülü iletişim kuruyorlardı ali kırcanın yaveri tonbik anchormancikle bir muhabir... ben oha dedim önceden çekmişler milleti kekliyorlar... :)

    ben onu anladım yanlışmıyım canım? 9 günde 1 yazdığın iyi oluyor bu arada :)

  4. zaten si-eyç-pi adlı parti ömrünü tüketti, atatürkün hatırasına hürmeten oy verenlerle ne kadar ilerleyebilir bu zihin bilemiyoruz..

    yorumu okumadan yorum bırakırsam böyle anlamam işte :)

  5. Nakharım hakkaten o da apayrı bir geyik ha..Obama seçildiği zaman ilk yapıldı ya bizimkiler de taklidini yapıyorlar işte..Ama çok gülüyorum ben şaşkolozluklarına iyi oluyor:))
    Atatürk'ün hatrına oy vermemek lazım..Yazık..
    Bu arada çaktırma 9 gün olduğunu:)))