Kutsal

Aklı başında hiçbir birey çocukluğunda "Büyüyünce ne olacaksın?" sorusuna insan katledeceğim, katil olacağım şeklinde cevap vermemiştir.Daha doğrusu bizim güzel kültürümüzde bu zihniyetle yetiştirilen çocuk yoktur.Hepimize aşılanan vatanı koruma,sahiplenme güdüsüdür.Milletimizde bu fazlasıyla vardır.Alfabeyle birlikte öğreniriz milliyetçiliği ve tüm kutsal ilkelerimizi..
Ancak ihanet duygusuyla büyümüş, hainliği damarlarına işlemiş, cahilliği kendine mezhep edinmiş bir ırk var isimlendirilememiş, düşmanlıktan başka bir his barındırmayan, can almaktan keyif alan..Bunları herhangi bir ırk kategorisine sokamıyorum.Bir nesle mal etmeye kalksam onlara hakaret etmiş, canlarını yakmış olurum.Bu bakımdan insanlığın hiçbir ırkına sokmayacağım bu hainleri..
Son zamanlarda bu vatansızlar (ki en acınası durumdur vatansızlık) bizi katlederek her türlü hissi taşımamıza sebep oldular.Acıyı, öfkeyi, nefreti, şiddeti, bağlılığı, birleştikçe artan coşkuyu,gücü...Bu duygu karmaşamızın arasında gördüm ki tahmin edilenden ulu bir milletiz biz.Amaçları acımızla çöküşümüzü izlemekti.Ama beklenilenin tersini gösterdi güzel insanımız.Teröre karşı belki de hiçbir ulusun veremeyeceği büyüklüğü gösterdik.Büyüklüğümüzle ezikliklerine eziklik kattık..
Cumhuriyetin,Türkiye Cumhuriyeti'nin çocuğu olduğum için,böyle bir milletle aynı havayı soluduğum için gurur duyuyorum..
Bu yazım Türk Blog Yazarları 'nın başlatmış olduğu Teröre Karşı Kalem Kampanyası kapsamında yazılmıştır.

6 yorum :: Kutsal

  1. Kesinlikle haklısın Türk insanı vefalıdır ve vatanı için tek yürek olmayı bilir tarihte kaç ülke vatandaşlarının bayanları savaşa katılmıştır ki bizden başka. Ne mutlu Türk Kadınıyım bende

    Adsız

    1:18 ÖÖ

  2. İntecim, evet hepimiz bu topraklarda büyüdük ve bu topraklar üzerinde oynana oyunlardan ötürü acı duyuyor, ve öfkeleniyoruz. Ama öte yandan saydığın özellikleri bir ırka atfetmek, bütün bir ırkı bu şekilde nitelemek de biraz ağır olabilir diye düşünüyorum. Bütün Türkler namuslu, şerefli, hasiyetli, okumuş, akıllı olsaydı cezaevlerinde Türk kanı taşıyanların olmaması gerekirdi. O hesap, nitelediğin kökenden gelen insanların hepsini de aynı kefeye koyup paketleyemeyiz. Belki biraz anlamaya çalışmak, o insanlar neden öfke ve nefretle yetiştiriliyorlar, istedikleri ne idi, olaylar nereye gitti biraz daha anlayışla yaklaşsak her şey daha güzel olur. Üzerinde yaşadığımız toprakların bölünmemesini istiyorsak, birbirimizi dinlemeye ve anlamaya çalışmalıyız, çok mu şey istiyorum canım ya?

  3. Evet onlar bize baya anlayışlı yaklaşıyorlar!! kan dökmenin-insan öldürmenin nesini anlamaya çalışalım?

  4. Sevgili Ceterele ben PKK'lılardan ya da onun yandaşlarından bahsetmiyorum. Birbirimize anlayışla yaklaşalım derken Kürt kökenli kardeşlerimizden bahsediyordum. Elbette ki teröristlerden değil.

  5. ben yanlış anladım herhalde...kusura bakma

  6. Edacım bu yazdıklarım milyonda biri bile değildir insanımızın güzelliğinin..Bunlar ilk anda dökülen şeylerdi..
    Ezopum kesinlikle dediklerine katılıyorum.Ben de zaten bu terörist diye adlandırılmış insansıları hiçbir ırka dahil etmedim dikkat edersen tatlım..Bunları bir ırktan saymak o ırka hakaret olur diye düşündüğümden özellikle belirtmiştim..Aksini düşünmüyorum yoksa söylediklerinin:)
    Ceterelecim yaptıklarında bir anlam yok işte bunların..Hareketlerinin anlamsız olduğunu anlayacak beyin de yok..