Yaratık Yaratırım Korkarlar

Bayan bloggerlarımızı şöyle bir kısaca turladım da ne becerikli insanlar var dedim kendi kendime.Ürettiklerini görünce, kişisel bakımı yetenek sanan ben utandım inanın kendimden.Çantalar, kıyafetler, incik boncuklar, ev eşyaları v.s. v.s..Ben birşey yapmaya kalksam ne malzemeye aklım erer, ne de ortaya çıkan şeyin beğenilecek tarafı olur.Yalnız deneyeceğim inanın.Buraya da fotoğrafını koyup böbürleneceğim ben yaptım diye.
Yemek tariflerine falan alışkındık millet olarak da bunlar bana fazla geldi artık.Yemek deyince bile benim aklıma salata falan geliyor.Misafirlerine diyet bisküvi ikram eden bir insana bunlar fazla geliyor bilmem anlatabildim mi?(Gerçi aniden çıkagelmişlerdi.)
Takdir etmekle birlikte kıskandım ne yalan söyleyeyim.Şimdi gidip yeteneğimi konuşturacağım bu havadayken.
(kendim bile güldüm ne yeteneği ya:))

6 yorum :: Yaratık Yaratırım Korkarlar

  1. Kişinin kendini bilmesi güzel bişi tabi :))

  2. Bence blogun güzel olmus ellerine sağlık.Bende yemek yapmayı çok sevdigim halde diğer bloglara imrenmedim desen yalan olur.Hem bisim ne eksigimis var dime yani :)

  3. cıtrıkom senin benden bazı isteklerin vardı değil mi canım:) Hah unut işte onları..Ahahaha..Pislikim:)
    caprislee hoşgeldin:) güzel olmuş değil mi blogum değil mi:) Ahahaha birşeye güzel olmuş dendi ya üzerine gideceğim illaki:) Hiçbir eksiğimiz yok..Aslında malzememiz yok biliyor musun:)

  4. Vallahi küserim, kız tribi atarım 2 ay kendini toplayamazsın bak, benden demesi...

  5. İnte kız ben seni yerim anladım ben anladım kız yaparsın alasını yaparsın pabucumuzu dama atarsın şekerim heyecanla bekliyor seni kocamann öpüyorum bebek

    Adsız

    3:54 ÖÖ

  6. Cıtrıkom atamazsın trip mrip sen bana..Ohohoho çok ukalayım bu konuda:D
    Edacım şimdi bu bahsettiğim yeteneklerden biri olarak lütfen ama yaparsın diye bir de dalga geçme bari:P Tamam hadi yaptım diyelim kim beğenir, gösterilesi birşey olur mu bilemem:D