Çok Konuşaklıyım..

Bugün öğleden sonraya kadar yapmam gereken bütün işleri bitirip ekstraları bekledim.Ekstra bir iş çıkması için hiç bu kadar istekli olmamıştım sanırım.Bir hasta, yakını ve bir velet girdiler içeri.Eğlencem ayağıma kadar geldi.Yapmam gereken kısmı hallettikten sonra bir takım eksiklerini tamamlaması için hastayı yönlendirdim.
Bu esnada benim yanımda beklemek istedi diğer kadın ve çocuk:)Çocuktan afacanlık fışkırıyor.Annesinin arkasından gizli gizli bakmalar, direkt bakıp gözünü kaçırmalar..Böyle sıpalar için sakladığım sakızlardan birini verdim.Annesi teşekkür etmesini söyledi her zaman ki gibi.Benim için gerekli olmadığı halde bana bir teşekkür borçlu olduğunu söledim çocuğa.Hala aynı zirzoplukları sürdürmeye devam etti.Bu esnada annesi girdi aramıza.İletişimimiz asılı kaldı çocukla."Aslında çok konuşaklıdır."dedi.İlk kez duydum bu kelimeyi ve bayıldım.Nasıl sevimli bir kelimedir o?Kelime dağarcığıma yepyeni ve tam benlik bir kelime eklendi.
Konuşaklıyım, konuşaklısın, konuşaklı..
Konuşaklıyız, konuşaklısınız, konuşaklılar..eheheh..Çok eğlenceli..

2 yorum :: Çok Konuşaklıyım..

  1. cok konusakliyim tuykummmm neredesin :(

    Adsız

    2:34 ÖS

  2. murdayım..