3 Kulaklı Adamlar

Sen hiç gördün mü üç kulaklı bir adam şarkısı eşliğinde bir reklam dinledim az önce..Korku filmi müziği gibiydi.Korku filmlerinde çocuklara söyletilen şarkılar hep bu hisse kapılmamıza sebep diye düşündüm.Ama aslında şarkı hakikaten ürkütücü. Bu ve bunun gibi şarkılarla büyüttüler bizi.Paranoyak bi nesiliz işte.Arap kızı niye camdan bakıyor ki?Psikopatça bakıyordur o kız tahminimce.Mini mini bir kuş pencerene konuyor.İçeriye alıyorsun.Sebebe bak cik cik cik cik ötsün diye.Bir kuşu cik cik ötsün diye içeri alan çocuk 5 dakika sonra sıkılıp yolar o kuşun kanatlarını.Benim gözümün önüne başka bir sahne gelmiyor.Bir köprüde karşılaşan iki inatçı keçinin akıbeti ne olabilir ki?Ha ha hay kısmında gizli sonuç tahminimce.
Dinletmeyeceğim çocuğuma çocuk şarkıları.Ebeveynlerimiz manyak olmalı..

2 yorum :: 3 Kulaklı Adamlar

  1. Bence sen git bi yat :P

  2. bence sen bana hak ver :P
    p.s.Gözlerime inanamıyorum..kim gelmiş:)