Klostrofobi

Bir yerde kapalı kalmak değil ne zaman çıkacağını bilmemek asıl işkence.Bugün ki tecrübem ve Old Boy seyrimden sonra bunu anladım.
Yarım saat kadar odamda kilitli kaldım.5 saat odada kalacaksın deseler tamam derim.Sebep mantıklı olduktan sonra neden kalmayayım:) Ama kapının ne zaman açılacağını bilmeden kapatılmak ya da kapalı kalmak felaket bir his..miş.15 yıl boyunca duvarı kazıp yağmuru hisseden old boyun duygularını 30 dakikada kavradım.Old boy kendini geliştirirken bense şu faaliyetlerde bulundum:Babamı aradım.Panik yarattım.Klostrofobimi keşfettim.Babamı aradım.Balkona açılan diğer odanın penceresinin camını kırmayı düşündüm.Arkadaşıma mesaj attım.Anahtarı tutup çevirmeye çalıştığım havluyu yerden yere fırlattım.Babamı aradım.Son verilen komutları yerine getirip çıkmayı başardım.Çıktığımda evin her metre karesinden kırk kez geçtim.Babamı aradım.Su içtim.Güldüm..

2 yorum :: Klostrofobi

  1. ayh kanka öldüm gülmektenç eminim baban son anlarda artık telefona cevap vermemiştir :D hahahaha

    Adsız

    12:23 ÖÖ

  2. yok cicim tam tersi o da beni benim onu aradığımın iki katı kadar aradı..bir de kızdım zaten burda panik olmuşum ne arıyıp duruyorsun diye :)ayıp tabi böyle denmez..