Neden..

Şöyle..
Paylaşmak isterim.İstemeyi bırak yerimde duramam paylaşmadan.İki el boğazıma yapışmış gibi hissederim kendimi.Paylaşamadıkça o iki el beni havaya kaldırmaya başlar.Nefessiz kalırım.Burayı nefessiz kaldığım zamanlarda kullanmayı düşünüyorum.Bu demek değil ki yaşadıklarımı yazıp çizeceğim.Hayır..Günlük tutmayı beceremedim hiç.
Peki neyi mi paylaşacağım?Kelimelerimi, düşüncelerimi, uydurmalarımı, abartmalarımı, esintilerimi, üptürüklerimi, püsürümü, öncekini, onu, bunu, şunu..
Sıkılana kadar yazacağım..Sıkılana kadar okunsun..
...its been a while-staind..

2 yorum :: Neden..

  1. yazdıklarını okuyunca, yazın açısından alt yapıda iyi bir maden olduğunu düşündüm. Biraz daha dikkat edersen, yazdıkların çok daha lezzetli olacak.

  2. teşekkür ederim eleştirin için..önerilere açığım..bugünlerde tıkandım..