Giriş..

Bir başlangıç yapmak lazım..
Giriş, gelişme ve sonuç lazım..
Bütün bu bölümlerin bi kişilikleri vardır.Giriş sen gerginken, ellerin ayakların buz kesmişken gizlice seni izler.Sinsi sinsi sırıtır.Şu an bana güldüğünü duyar gibiyim.Gelişme sigara üstüne sigara yakar.Heyacanlıdır.Çok sevimlidir.Birtanedir. Sonuç içlerindeki en karizmatik olandır.Güneş gözlüklerinin üstünden eli cebinde bakan ağır kişidir.
Herşeye bi şahsiyet yüklememek lazım.Bağlılık getirir.
...all is full of love-björk..

5 yorum :: Giriş..

  1. Girişiniz güzelmiş. Gelişme ve sonuçlara da bakarım artık...

  2. Teşekkürler:) Unutmuşum ben de nasıl bir giriş yaptığımı..Gelişme ve sonuca çabuk ulaşacaksınız..Çok sık yazan bir blogger değilim:)

  3. Evet farkettim ayda ortalama 3-4 yazı yazmışsınız :)

  4. Ara ara hızlanıp pikler yapıyorum ama ortalama söylediğiniz gibi:) Hoşgeldiniz bu arada..

  5. Hoşbulduk efendim :)