Bir Nevi Meditasyon

Haftalardır özlemini çektiğim ev keyfime nihayet ulaşabildim.Kanepeyle bir olmayı nasıl da özlemişim.Aslına bakarsanız beni kanepeden kazımaları gerekene dek kalmak istiyorum bu halde.Ama biliyorum ki beni bu hafta pc koltuğundan kazıyacaklar.Bunu bildiğimden de istediğim şımarıklığı yapmaya ayırdım bu hafta sonumu.Kahvem, sigaram, mutfakta soyup zaman kaybetmeden yenecek kıvama getirdiğim mandalinalarım, tüm kumandalar, içmeyi unutmayayım diye koca bir bardağa doldurduğum suyum önümde zap yapıyorum, oyun oynuyorum, müzik dinliyorum.Ben ne zaman sessizlik istersem o zaman susturabiliyorum herşeyi bugün.
Keyfimi ne sabah çalan telefon, ne hastaneye çağıranlar ne de tadilat yapan komşum bozamadı bugün.Telepatiyle sanırım komşunun icabına baktım, tadilat kısa sürdü.Arayanın beni uyandırmaya çalışan babam olduğunu bildiğimden kılımı kımıldatmadım (ha sonradan bilerek açmadığımı söyleyince dalgasını geçti o ayrı), hastaneye de çağırma sebeplerine gitmemi gerektirmeyecek çözüm önerileri söyledikten sonra keyfime devam ettim.
Bu yazdıklarıma çalışmaktan kendini kaybetmiş, hafta sonu ya da tatil kavramını çoktan yitirmiş kişilerin sinir olacağını biliyorum:) Ama bir günü kendilerine ayırıp, keyiflerini kaçıran her türlü konudan zihinlerini uzak tutup, sadece zevk aldıkları aktivitelerle bir günlerini geçirmeleri aslında çok da zor değil.Hem fiziksel hem zihinsel yönden arada kaçamak yapmaya ihtiyacımız var.Hem bu kaçamaklar çalışma saatlerimizdeki verimimizi de arttırır.Bunu yapmaya niyetlenenlerin işlerini kolaylaştırayım biraz.Bu aralar neşeme neşe katan bir şarkıyla:

10 yorum :: Bir Nevi Meditasyon

  1. Bugün 15:15 te kalktım. Sebebi çok geç yatmış olmam değil tabiki. Birincisi, sonsuz ısrarıyla sizi uyandırmaya çalışan ve ayaklarınızdan ısıran bir kedi ve tüm haftayı sebepsizce yorgun ve bezgin geçirdiğim için yataktan inadına kalmak istemeyişim.
    Kalktıktan sonra kedinin tuvaletini temizledim, çamaşır yıkadım ve mutfağı ip gibi yaptım.
    Evet evet benim her gün 14 saat yatakta kalmam şart...:)

  2. Süper pozitifliğinden ötürü kutluyorum iyi geldi bana canım iyi pazarlar

    Adsız

    4:24 ÖÖ

  3. Cıtrıkom hayret ettim kalktığın saate.Ben şımardım ama senin kadar değil:) O saatte kalksam günü öldürmüş sayarım, kızarım kendime.Hem Efe'ye rağmen bunu başarmışsın ya seni ayrıca kutluyorum:) Ben uyurken ayağımı ısırmak bir yana ayağıma yanlışlıkla dokunacak olsalar tekmelerle savuştururum sanırım.

    Edacım burdan aktardıysam pozitifliği sevinirim.Aslında senin pozitifliğin bizimkinden çok daha fazladır.Bu bir sorun olduğuna işaret değildir umarım.

  4. Eh be Artemisim mimlendiniz diyip kaçma hemen..

  5. wallaha özendim ....
    hatta öyle özendimki yüzüm şişti hemencik...
    :D

    şaka tabi
    şu aralar gelen giden ziyaretçi akınından fırsat bulursam bende bir günlükte olsa kendimi şımartmayı düşünüyorum
    8 hoş zaten şuan şımarma durumları ayyuka çıktı ama ben şahsen bizzat kendim olarak şımarmak istiyorum :D
    )

    Adsız

    11:10 ÖS

  6. Yavrııım bu komşu milleti öyle zalim, öyle düşüncesiz, öyle kendini bilmezdir ki tam senin keyfin doruklarına çıktığın bir anda başlayıverir çalışmalarına. Ben dinlenmiyorsam kimse dinlenemez kıskançlığını püskürtüverir ortalığa saçtığı vıoozzzzzzz, tak tuk, güm pat sesleriyle. Bunlara ya haddini bildirecek ya da takmayıp keyfine bakacaksın, başka çaresi yok.

  7. diagonel nasıl özendiysen bana hayrını görmedim inan bu şımarıklığımın:) Sen misin şımaran dedi sanki birisi ve yedim iş yükünün tokadını:) Şu güne kadar cevap bile yazamamışım bak.Eve iş taşımayan ben bir gün eve gece geldim, hemen ertesi gün de evde çalışmak zorunda kaldım.Ama bitti yoğunluk..Yani bitti gibi:)

    Ezopcum efektlerine gülmekten kırıldım burda:) Çok bir ev teyzesi modunda gördüm seni ve efektlerini..Ahahaha..İlahi:)

  8. En sevdiğim hallerden biridir bu,sonsuz mayışma :)) Ama ne yazık ki çoook nadir kendimize böyle zaman ayırabiliyoruz.Daha sık yaşanması umuduyla ;)

  9. Yeni yıldan daha çok mayışma imkanı diliyoruz o zaman:)