Rahatsızım

Dolgunun yenilenmesi gerektiğini söyleyip mıncıkladığı dişin iki ay sonra ağrımaya başlamasına sebep olan dişçiden, özenle seçilen perdeleri uzunluğundan daha kısa yapan perdeciden, hastayı kendi keyfine göre(hastanın durumuna göre değil de)taburcu eden ya da yatıran doktordan, son kullanma tarihi geçmiş ürünleri satan marketten, sürekli beni takip eden tezgahtardan, dilencilerden (özellikle göz çevresinde tek kırışıklık olmayan), yolda omzumu kırma teşebbüsünde bulunan insansılardan, sevdiğim şarkıda müziği değiştiren herkesten..nefret ediyorum.
P.s. Bu kadar az olmasa gerek bu liste:)

6 yorum :: Rahatsızım

  1. pardon, konudan alakasız bi şeyler söyliicem... benim 3 gün önce baktığım blog mu bu? süper olmuş, her kim yaptıysa ellerine sağlık :)

  2. sürpriz oldu değil mi free:)
    tek başıma yaptım desem inandırıcı olmayacağımı biliyorum:) sabır taşıma teşekkür ederim burdan:)

  3. bu listenin bukadarla sınırlı kalacağını hiç sanmıyırum e tanırız az çok değil mi ;) bide şu avatarın korkutuyo beni bırrr

  4. azeyim yumak olmaya ne kadar meyilliyimdir aslında ama:)
    avatarın orjinal hali çok güzel ama burda biraz ürkütücü olmuş..değişti bil:)

  5. aaa, listede nie kendi adımı göremedim? yoksa iğrenç kategorisi için ayrı bir liste mi oluşturacaksın? :Ç

  6. pek bir sevdiğim iğrençler bıyk nasıl?