Hayatımın En Güvenli Yemeği

Çocukluğumdan beri her balık ziyafetimizin 7/10 u hastanede sonlanmıştır.Hastaneye geberecek kıvama gelmeden gitmeyen ben, bu ziyafetlerin sonunda bademciklerinde çıkarılmak üzere bekleyen kılçıkla trajikomik bir olayın zavallı kahramanı olmuşumdur.
Bir defasında da acil servise iki gün bademciklerimi mesken tutan patlamış mısır kabuğu sebebiyle uğramıştım.Seksen çeşit aletle bademciklerimi zıp zıp zıplatan doktor sorunun kaynağını göremeyince ertesi gün burnumdan bir aletle girip göremediği noktalara bakacağını söyleyince hayatıma kabukla devam etmeye karar vermiştim.(Ama iki gün sonra kabuk beni terk etti:))
Geçenlerde öğle arasında yemekte balık olduğunu görünce bu anlattıklarım ve geri kalan benzerleri gözümün önünde canlandı.Yine aç kalacağımı düşünürken masama gelen KBB uzmanı ile gözlerim parladı.Balığımın kuyruk kısmını (yine de tedbiri elden bırakmadım) doktorun karşımda oturmasının verdiği güvenle yedim.Bir dahaki sefere cımbız benzeri aleti yanında getirmesini isteyeceğim.Hepsini yerim belki o zaman:)

4 yorum :: Hayatımın En Güvenli Yemeği

  1. ilk tanıstımızda sana balık ısmarlıcam ama kılcıksız:)

    Adsız

    9:56 ÖS

  2. fener balığının sadece kuyruk kısmı yeniyor..kılçıksız ve çok lezzetli:) ondan isterim :)

  3. ana aynı sorun bendede var iki dk yemegini yiip masadan kalkan ben yemekte balık olunca iki saatte kalkamıorum kılçık ayıklamaktan .. bikaç sene önce bende doktorluk olmuştum aynı sebepten bide insan taktımı takıo butun gun kendini inceliosun ordamı acaba hala cıktımı die.. benim doktorda görememişti sonra kendiliğinden geçti..ogundur bugundur daha bi özenle yerim baliii..:)

  4. ilk buluşmamızda balıkçıya gidiyoruz ve doya doya fener balığı yiyoruz o zaman:)
    bitsin artık yılların ızdırabı..(çok arabesk mi oldu ne?)