beyaz papatyalı yeşil çorap ve kola

Başlıktan çorabımın üzerine kola döküldüğü gibi birşeyler zırvalayacağım sanılmasın..
Bu iki nesnenin stokları tükenmek üzere.Aralarındaki tek bağ budur.İnsanların kendilerine de manyakça gelen saplantıları olabilir.Evet benim kola ve papatyalı yeşil çorap saplantım var.Kola saplantım gayet normal geliyor.Sonuçta ben sigara bağımlısı olduğum gibi kola bağımlısıyım.Burda fizyolojik bir takım olaylar söz konusu.Yapabileceğim hiçbirşey yok inanın.
Ama çorap olayına psikolojik bir takım durumlar hakim.Bunu çözebilmiş değilim henüz.Sonuçta çözmesem de kimseye bir zararım yok.Kendim dahil.Giderim sakin sakin papatyalı yeşil çorap bulup alıp çekmeceme koyarım.
Buzdolabımda en az bir litrelik kola, çekmecemde en az 2 adet sağlam beyaz papatyalı yeşil çorap olmadan geçmez bu ömür..

3 yorum :: beyaz papatyalı yeşil çorap ve kola

  1. ben şimdi buraya takıntılarımı yazarsam herkes dalga gecer olmaz ehuehu

  2. takıntılarımızla dalga geçenin mıncık kadar beyni yoktur..

  3. benimde papatyalı sarı çorabım var çok sewiyorum kendisini :) kola gerçekten bağımlılık yapıo sigara gibi bırakmak zor..

    Adsız

    10:53 ÖÖ