İstek Yaptım

Herşeyi tüketmiş, yemiş, bitirmiş hissediyorum kendimi.Tüketen topluma ayak uydurdum sanırım.İstenen şarkıyı peçeteye yazma olayını her ne kadar sevmesem de tüm isteklerimi peçeteye sıralayıp canlı müzik olan bir yere gidip soliste uzatmak istiyorum.
"Sevgili solist, madem sana peçete uzattım ilk önce senden bir şarkı isteyeyim.Öyle bir şarkı söyle ki hiç duymamış olayım.Duyduğum anda aşık olayım şarkıya ve günlerce aynı heyecanda dinleyeyim.Şaşırıp kalayım.
Bana öyle bir cümle kur ki kelimeleri yanyana daha önce hiç görmemiş, duymamış olayım.Evimin duvarlarına yazacak kadar seveyim.
Öyle bir insanla tanışayım ki beynine hayran olayım, gerizekalılığımı hissedeyim yanında.
O kadar rahat olabileyim ki yapmak istemediğim bir işle karşılaşınca karşımdaki insana küfredip başımdan defedeyim.
Solist değil misin? Peçeteye yazınca yaparsın bunları.Daha önce yaptığını çok gördüm.Sevgiler.."

Dip Not1:Yazıyı tamamladıktan sonra gördüm ki Cnbc-e de The Guitar adlı bir film varmış.Anıma uyar.

Dip Not2:Geçen sene kutlamaya başladığım Paylaşma Günü'nü unutmadım.Biraz geciktik bu kez ama kutlu olsun günümüz:) Buyrun paylaşıyorum ben:

3 yorum :: İstek Yaptım

  1. ve solist peceteye yazilan istegi reddedemeyip, soylemeye baslar:

    ...
    cemile gız ne gezersin hayatta,
    basma fistan, parlakda babuç ayakda.
    ...

    selamlar :)

  2. İnanamıyorum gözlerimeeeeee..Özgürcüm nerelerdesin sen yaaaaaaa? Ses ver lütfen..Ulaşamadım sana bayadır..

  3. ey gidi bir zamanlar sakinimsi vardı :D.. buldum gene seneç... ara ara aklıma geliyon hep ya :D bir takip aracı koyman gerek :D

    Adsız

    3:09 ÖÖ